»V praksi se srečujem tudi z ljudmi, ki dvomijo o učinkovitosti pristopa. Običajno imajo predsodke ljudje, ki pristopa ne poznajo.«
»Na naši fakulteti že dolga leta razvijamo in uvajamo v prakso metodo učenja in poučevanja z lutkami.«
»Otroci, ki so sicer v razredu prezrti, se z lutkami lažje dokažejo in vključijo v skupino, raziskava pa je pokazala, da se ob uporabi lutk zmanjša v razredu agresivno vedenje, poveča pa se empatija in izboljša sodelovanje v razredu.«
»Mnogokrat je motilec, če ga ne uporabljamo premišljeno. Nikakor pa ne zavračam sodobne tehnologije, omogoča nam izjemno zanimive načine učenja.«
»Je moja ljubezen, področje mojega dela in prostega časa. Najraje imam sodobni ples, lahko bi rekla izrazni ples, ker mi omogoča svobodno izražanje.«
»Zagotovo sem največ navdiha dobila v Mestnem muzeju Ljubljana, s katerim s kolegicami iz Pedagoške fakultete že od leta 2015 razvijamo model učenja in poučevanja z umetniško izkušnjo.«
»Ples je velik del vašega življenja.«
»Absolutno. Že v osnovni šoli sem si rekla, da bom učiteljica.«
»Ples je univerzalen, ne potrebuje besednega prevoda.«
»Ta primer pove, da imajo otroci primarno potrebo po gibanju, če zna učitelj to vključiti v poučevanje, je to pač zmaga.«
»Če pa imaš nalogo, da poiščeš sam nekaj v svojem telesu, z gibanjem ali v interakciji z drugimi, moraš biti aktiven.«
»Zelo zanimivo je, da so se študentje teh smeri odzvali na način, da jim je to učenje zanimivo.«
»Mogoče pa imam kaj upanja, da pridem do stotke.«